Пошуковий запит: (<.>A=Ноздріна Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Ноздріна Л. В. Підходи до вимірювання якості дистанційних курсів методами нечіткої логіки [Електронний ресурс] / Л. В. Ноздріна // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 16. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_16_15 Розглянуто деякі аспекти оцінювання якості дистанційного навчання, зокрема дистанційних курсів. Запропоновано перелік кількісних та якісних показників, що вимірюють якість дистанційного курсу, та їх бальну оцінку. Описано методичні засади використання нечіткої логіки для оцінювання якості дистанційного курсу.
|
2. |
Ноздріна Л. В. Особливості вітчизняних проектів MOOC [Електронний ресурс] / Л. В. Ноздріна, О. О. Манзюк // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2016. - Вип. 50. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2016_50_14
|
3. |
Ноздріна Л. В. Безпека проектів у контексті сталого розвитку [Електронний ресурс] / Л. В. Ноздріна // Вісник Університету банківської справи. - 2017. - № 3. - С. 112–117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2017_3_18
|
4. |
Ноздріна Л. В. Підходи до створення моос (досвід лка) [Електронний ресурс] / Л. В. Ноздріна // Інформаційні технології в освіті. - 2016. - Вип. 2. - С. 81-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2016_2_9 Розглянуто проблеми, притаманні нинішньому етапу розвитку вітчизняного ринку масових відкритих онлайн курсів (MOOC). З огляду на мету дослідження, описано вітчизняний досвід у цій сфері, а також запропоновано і обгрунтовано низку критеріїв та методичних підходів до впровадження MOOC у вищих навчальних закладах. Наведено приклад розробки MOOC у Львівській комерційній академії (ЛКА). Вивчено основні чинники, що визначають успіх цієї освітньої інновації на вітчизняному ринку: програмні платформи, мультимедійні програмні засоби для створення відеолекцій, структуру курсу та підтримку навчального процесу. Проаналізовано результати навчання на цьому курсі, що може справити позитивний вплив на функціонування ринку MOOC в українських вищих навчальних закладах. Визначено шляхи вдосконалення процесу розробки та впровадження MOOC у вищих навчальних закладах на прикладі ЛКА, де для дистанційного навчання використовувався Веб-центр на платформі MOODLE. Подальші дослідження повинні бути спрямовані на розробку організаційних механізмів, що забезпечують ефективне проектування, впровадження та функціонування MOOC в вузах України. Особливу увагу під час навчання на масових відкритих онлайн курсах повинна бути спрямована на вдосконалення навчального процесу та посилення мотивації студентів. Досвід створення MOOC в ЛКА може бути корисним при створенні аналогічних курсів в інших вищих навчальних закладах як на MOODLE, так і на інших платформах.
|
5. |
Ноздріна Л. В. Особливості впливу інтернет-медіа на інформаційну економіку [Електронний ресурс] / Л. В. Ноздріна, К. Є. Височанська // Вісник Університету банківської справи. - 2018. - № 3. - С. 182–189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2018_3_25
|
6. |
Ноздріна Л. В. Інноваційні Cloud Computing: виклики для освіти [Електронний ресурс] / Л. В. Ноздріна // Інформаційні технології в освіті. - 2019. - Вип. 1. - С. 19-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2019_1_4
|
7. |
Ноздріна Л. В. Проєктні підходи до створення туристичних квестів [Електронний ресурс] / Л. В. Ноздріна // Вісник Університету банківської справи. - 2019. - № 2-3. - С. 121–127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2019_2-3_20
|
8. |
Ноздріна Л. В. Виміри щастя в університеті в контексті економіки щастя [Електронний ресурс] / Л. В. Ноздріна, І. В. Жеребило, О. В. Волошок // Вісник Університету банківської справи. - 2020. - № 1. - С. 144–152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2020_1_21
|
9. |
Дявіл А. Г. Інтернет речей як складова індустрії 4.0: проєктний підхід [Електронний ресурс] / А. Г. Дявіл, Л. В. Ноздріна // Вісник Університету банківської справи. - 2020. - № 3. - С. 85–93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2020_3_15
|
10. |
Лисак В. М. Методи і моделі бізнес-аналізу в ІТ-галузі [Електронний ресурс] / В. М. Лисак, Л. В. Ноздріна // Вісник Університету банківської справи. - 2020. - № 3. - С. 94–103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2020_3_16
|
11. |
Ноздріна Л. В. Особливості волонтерських ІТ-проєктів у соціальній економіці [Електронний ресурс] / Л. В. Ноздріна, М. М. Фалат // Вісник Університету банківської справи. - 2020. - № 3. - С. 112–122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2020_3_18
|
12. |
Ноздріна Л. Застосування ERP-систем у фандрайзингу вищої школи [Електронний ресурс] / Л. Ноздріна, О. Критович // Соціально-економічні відносини в цифровому суспільстві. - 2022. - № 1. - С. 22-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2022_1_5
|